příprava a administrace zadávacích řízení dle zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů, a v souladu s předpisy a pravidly PKÚ, s. p. a příslušných dotačních programů,
samostatná administrace veřejných zakázek, administrace spojená s vyhlášením výběrového řízení, procesem přijímání nabídek a s jejich následným hodnocením u všech druhů veřejných zakázek
zajištění komunikace s účastníky zadávacích řízení
metodická podpora zadávajících útvarů, poradenská činnost zejména v oblasti vhodné definice technických požadavků a stanovení hodnotících kritérií
zveřejňování a správa dokumentů všech druhů veřejných zakázek na profilu zadavatele
komplexní odpovědnost za vedení veřejných zakázek
zajištění technického a právního projednání dokumentace včetně smluv v rámci celé společnosti
upozorňovat příslušná oddělení na případná pochybení
po zapracování případně výkon činností v rámci zástupu vedoucího oddělení
Jaké jsou vaše předpoklady?
ÚS/VŠ vzdělání (obor technického nebo ekonomického směru nebo s právním zaměřením)
orientace v příslušné legislativě (zákon o zadávání veřejných zakázek, zákon o registru smluv, občanský zákoník, zákon o státním podniku, stavební zákon atd.)
podmínkou praxe v problematice veřejných zakázek
velmi dobrá znalost MS Office
schopnost týmové spolupráce
komunikativnost, spolehlivost, aktivní přístup k řešené problematice
schopnost a chuť se stále vzdělávat
A čím vás nalákáme?
mzdové ohodnocení odpovídající významu pozice
motivační složky mzdy závislé na osobním výkonu
odborné zaučování na pracovní pozici
možnost odborného růstu
nadstandardní zaměstnanecké benefity: 6 týdnů dovolené, stravenkový paušál, příspěvek na penzijní připojištění a další
pracovní doba 37,5 h/týdně
firemní sportovní aktivity pro zaměstnance a rodinné příslušníky
pracovní smlouva na dobu určitou s možností prodloužení na dobu neurčitou
Místo výkonu práce:
Podnikové ředitelství PKÚ, s. p. Hrbovická 2, 403 39 Chlumec